Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija
Loft – formavimas, tai pakankamai sudėtingas, bet universalus modeliavimo būdas su programa 3ds Max. Veikimo principas pagrindžiamas sugretinus vieną arba kelis būdingus objekto pjūvius, linijos kelią arba jų ašines trajektorijas.
Šioje pamokoje jūs pamatysite, kaip galima sukurti išlenktą vamzdelį
1. Sukurkite išlenktą liniją, kuri bus ašinė trajektorija ir vamzdžio pjūvį.
a. Tam, kad sukurti ašinę liniją valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Line(linija)
Linijos sukūrimui naudokite kairįjį pelės klavišą. Norint užbaigti liniją nuspauskite dešinįjį pelės klavišą(1)
b. Tam, kad sukurti vamzdžio pjūvį valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Donut(vamzdžio pjūvis)
Laikydami nuspaustą kairįjį pelės klavišą nubrėžkite pirmą apskritimą, atleiskite klavišą ir nubrėžkite antrą apskritimą. Spragtelkite kairiuoju pelės klavišu, kad užbaigti antro apskritimo brėžimą
2. Pasirinkite išlenktą liniją, kuri bus ašinė trajektorija(spragtelkite pelės žymeklį ant išlenktos linijos)
3. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Create(sukurti)(1)/
Geometry(geometrija)(2) ir iš sąrašo Standard Primitives(paprasti objektai)(3) pasirinkite Compound Objects(junginys)
4. Nuspauskite mygtuką Loft(formavimas)(1),
po to nuspaukite Get Shape(2)
Dabar pasirinkite plokščiąją vamzdžio pjūvio formą
Gavome tokį rezultatą
Parengė: -valentino-
Parašykite komentarą