Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija
Modifikatorius Twist(susukimas) naudojamas kuriant spiralinius objektus, tokius kaip varžto sriegis, spiraliniai laiptai ir t.t..
1. Sukūrkite stačiakampį(dėžę). Tam, kad sukurti dėžę valdymo skydelyje iš dešinės pusės nuspauskite mygtuką Box(dėžė) (2). Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami nustatykite pagrindo matmenis, po to „ištemkite“ dėžę iki pageidaujamo dydžio
2. Pasirinkite(pažymėkite) objektą(spragtelkite pelės žymeklį ant objekto)
3. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Modify(modifikuoti)(1) ir iš sąrašo Modifier List(modifikatorių sąrašas)(2) pasirinkite modifikatorių Twist
Parametras Angle(kampas)(1) reguliuoja susukimo kampą, nustatome – 70 laipsnių
Parametras Bias(poslinkis)(2) reguliuoja vijų netolygumo laipsnį
Parametras Twist Axis(3) nustato , kurios ašies atžvilgiu bus susukamas objektas
Parametras Limits(ribos)(4) leidžia nustatyti modifikatoriaus poveikio ribas, t.y. susukti tiktai nustatyta objekto dalį
Rezultate gavosi toks vaizdas
Parengė: -valentino-
Parašykite komentarą