Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija
Realiame gyvenime nėra idealiai lygių ir taisyklingų objektų. Modifikatorius Noise(triukšmas) suteikia galimybę padaryti objekto paviršių nelygiu
1. Pasirinkite(pažymėkite) objektą(spragtelkite pelės žymeklį ant objekto)
2. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką pav Modify(modifikuoti)(1) ir iš sąrašo Modifier List(modifikatorių sąrašas)(2) pasirinkite modifikatorių Noise
Parametras Scale(mastelis, pakopa) reguliuoja nelygumų dydį objekto atžvilgiu procentais(%), aš pasirinkau reikšmę – 20
Parametras Strength(stiprumas) reguliuoja nelygumų dydį X, Y, Z ašių atžvilgiu(absoliučiais vienetais). Nustatykite X – 1, Y – 1, Z – 1
Rezultate gauname tokį vaizdą
Parengė: -valentino-
Puikus puslapis „visiskai zaliam“ kuris nori pradeti darbuotis su 3D max t.y man 🙂 butu smagu sulaukti dar pamoku:)
Įvertink:
0
0