Naujas žurnalas uždėjo iPad merginai ant galvos

Per dvi dienas Youtube filmukas surinko daugiau nei 60 tūkst. peržiūrų

Reklamuotojai pateikė pasauliui dar vieną renginį – merginą su šalmu, kuris sukurtas iš keturių planšetinių kompiuterių iPad. Šis šalmas yra lyg ir permatomas, juk merginos galva matosi gyvai, net iš keturių pusių – kompiuterių ekranuose.

Pasak TNW, filmuko idėja su „iPad merginos galva“ (iPad Head Girl) priklauso Niujorko agentūrai thinkmodo, kurios specializacija yra virusinė reklama.

Tokiu būdu reklamuojasi naujas žurnalas Cosmo For Guys (CFG) – „vyriškas Cosmopolitan“, kuris leidžiamas išskirtinai iPad versijoje. (Nuo rugpjūčio 1 d. žurnalas yra pardavinėjamas iTunes parduotuvėje, 4$ už numerį, mėnesio prenumerata įvertinta 2$, o metinė 20$).

„Šio filmuko koncepcija – parodyti, kad vyras-skaitytojas, vartydamas žurnalą ant merginos galvos, prasiskverbia į jos galvą ir užsiima tuo, kad skaito moteriškas mintis, – paaiškino agentūros kūrybinis direktorius Maiklas Krivikas (Michael Krivicka). – Tai vyriškas žurnalas, kurį rašo moterys, reiškia, merginos leidžia vaikinams priartėti prie to, apie ką jie iš tikrųjų mąsto“.

Šalmo pagaminimu rūpinosi Clockwork Apple komanda. Kad vaikščiojanti po parką panelė bent kažką matytų, į jos rankinę buvo patalpinta vaizdo kamera, kurios video medžiaga buvo transliuojama į akinius.

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5.00 iš 5)
Loading...