Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija
Virtualios kameros retai naudojamos atliekant statinių(nejudamų) scenų vizualizaciją. Tačiau reikalingos kuriant sudėtingą animaciją, tuo metu kada juda ne tik objektai, bet ir stebėtojas. Demonstracijai sukurkime arbatinuką.
1. Tam, kad sukurti arbatinuką valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Teapot(arbatinukas)
2. Lange Top patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką)(1), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami „ištemkite“ arbatinuką iki pageidaujamo dydžio(2)
3. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Cameras(kameros).
Yra du kamerų tipai: Target(nukreiptas) ir Spot(taškinis). Pagrindinis skirtumas tarp jų – valdymo būdas. Target, patogiau naudoti daugumą atveju.
Sukurkime Target kamerą. Nuspauskite valdymo skydelyje Target mygtuką
Viename iš vaizdo langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką)(1), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami „nukreipkite“ kamera reikiama kryptimi(link objekto)(2)
4. Dabar mes galėsime matyti bet kuriame vaizdo lange, tai kas papuola į kameros vaizdo lauką
Vaizdo lange „Left“ viršutiniame kairiajame kampe nuspauskite Left(1) užrašą ir pasirinkite Camera01(2)
Dabar, jeigu mes judinsime kamerą erdvėje, galėsime stebėti atitinkamus pasikeitimus vaizdo lange, kuris dabar vadinamas Camera01
Parengė: -valentino-
Parašykite komentarą