3d Studio Max pagrindai – Tekstūros sukūrimas

Ne visas tekstūras galima surasti 3ds Max programos bibliotekose. Dažniausiai tenka pačiam kurti daugiau ar mažiau sudėtingas ir kokybiškas tekstūras priklausomai nuo konkretaus objekto ir sukuriamos scenos...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Ne visas tekstūras galima surasti 3ds Max programos bibliotekose. Dažniausiai tenka pačiam kurti daugiau ar mažiau sudėtingas ir kokybiškas tekstūras priklausomai nuo konkretaus objekto ir sukuriamos scenos. Šioje pamokoje sukursime reljefinę tekstūrą.

1. Sukurkite sferą. Tam, kad sukurti sferą, valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką   Sphere(sfera)

2. Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką)(1), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami „ištemkite“ sferą iki pageidaujamo dydžio(2)

3. Pažymėkite sukurtą objektą – Sferą

Jeigu ne visa programos įrankių skydelio eilutė matoma, atsiradus “rankai” nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir pastumkite kairiau, kaip parodyta paveiksliuke apačioje

Dabar nuspauskite programos įrankių skydelio elementą  Material Editor(medžiagų redaktorius)

4. Naujai atsidariusiame lange Material Editor pasirinkite sąrašą Blinn Basic Parameters ir spragtelkite ant stačiakampio(1) Ambient kaip parodyta paveiksliuke apačioje

5. Atsidariusiame lange Color Selector: Ambient Color pasirinkite jums patinkančią spalvą ir nuspauskite OK mygtuką

6. Material Editor lange apačioje pasirinkite sąrašą Maps(1)( Šio sąrašo nustatymuose galima nustatyti įvairias medžiagos savybes, tokias kaip: spalva, skaidrumas, nelygumai, gebėjimas atspindėti, spinduliuoti šviesą ir t.t.. jie retai naudojami vienu metu, nes kiekvieno parametro panaudojimas apkrauna kompiuterį). Kurti smulkius nelygumus objekto paviršiuje geriau panaudojus parametrą Bump(iškilimas, nelygumas)(2). Tam, kad pridėti tekstūrą parametrui Bump nuspauskite None(3) mygtuką iš dešinės pusės

7. Atsidariusiame lange Material/Map Browser iš atsidariusio sąrašo išsirinkite Cellular ir spragtelkite du kartus ant užrašo.
Uždarykite Material/Map Browser langą

8. Lange Material Editor nuspauskite  Assign Material to Selection(priskirti medžiagą pažymėtai sričiai)(1) mygtuką. Uždarykite Material Editor langą
Jeigu mygtukas nepasiekiamas(neaktyvus) reiškia objektas nepažymėtas, išjunkite langą, pažymėkite objektą ir pakartokite aukščiau aprašytus veiksmus.

9. Gautas rezultatas turėtų atrodyti taip

O jeigu atliksite vizualizacija ir išsaugosite vaizdą taip kaip aprašyta 15 pamokoje, gausite rezultatą kaip parodyta paveiksliuke apačioje

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (3 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...

Žymės: ,