3d Studio Max pagrindai – Plytų sienos sukūrimas

Kuriant objektą programoje 3ds Max, objektui automatiškai suteikiama atsitiktinė spalva. Realiame gyvenime nėra vienspalvių daiktų. Šioje pamokoje sukursime sieną su plytinę tekstūra...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Kuriant objektą programoje 3ds Max, objektui automatiškai suteikiama atsitiktinė spalva. Realiame gyvenime nėra vienspalvių daiktų. Šioje pamokoje sukursime sieną su plytinę tekstūra.

1. Sukurkite stačiakampį. Tam, kad sukurti stačiakampį valdymo skydelyje iš dešinės pusės nuspauskite mygtuką  Box(dėžė) (2). Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami nustatykite pagrindo matmenis, po to „ištemkite“ dėžę iki pageidaujamo dydžio

2. Jeigu matosi ne visa programos įrankių skydelio eilutė, atsiradus “rankai” nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir pastumkite  kairiau taip, kaip parodyta paveiksliuke apačioje

Dabar nuspauskite programos įrankių skydelio elementą  Material Editor(medžiagų redaktorius)

3. Naujai atsidariusiame lange Material Editor pasirinkite  Get Material(pasirinkti medžiagą)(1), atsidariusiame lange Material/Map Browser pasirinkite Mtl Library(2) biblioteką, o iš atsidariusio medžiagų sąrašo išsirinkite Bricks_Bricks_1(standard) ir spragtelkite du kartus ant užrašo.
Uždarykite Material/Map Browser langą

4. Lange Material Editor nuspauskite  Assign Material to Selection(priskirti medžiagą pažymėtai sričiai)(1) mygtuką. Uždarykite Material Editor langą

Jeigu mygtukas nepasiekiamas(neaktyvus) reiškia objektas nepažymėtas, išjunkite langą, pažymėkite objektą ir pakartokite aukščiau aprašytus veiksmus

5. Gautas rezultatas turėtų atrodyti taip

O jeigu atliksite vizualizaciją ir išsaugosite vaizdą taip kaip aprašyta 15 pamokoje gausite rezultatą kaip parodyta paveiksliuke apačioje

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...