3d Studio Max pagrindai – Spalvoto apšvietimo sukūrimas

3ds Max – suteikia galimybę modeliuoti ne tik objektus, bet ir objektų apšvietimą...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

3ds Max – suteikia galimybę modeliuoti ne tik objektus, bet ir objektų apšvietimą.

1. Sukurkite stačiakampį(dėžę). Tam, kad sukurti dėžę valdymo skydelyje iš dešinės pusės nuspauskite mygtuką  Box(dėžė) (2). Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami nustatykite pagrindo matmenis, po to „ištemkite“ dėžę iki pageidaujamo dydžio

2. Pakeiskite objekto spalvą. Spragtelkite spalvotą stačiakampį dešinėje programos lango pusėje

Atsidariusiame skydelyje Object Color(objekto spalva) pasirinkite Custom Colors spalvą – baltą ir nuspauskite OK mygtuką

Objektas tapo baltas

3. Valdymo skydelyje nuspauskite Lights Lights mygtuką

Pagrindiniai šviesos šaltiniai yra Omni(taškiniai) ir Target(nukreipti).

4. Sukurkite taškinį šviesos šaltinį netoli nuo stačiakampio(dėžės). Nuspauskite valdymo skydelyje  Omni(1) mygtuką ir pažymėkite viename iš programos vaizdų lange taškinio šviesos šaltinio vietą(2)

Pagal nutylėjimą nauji šviesos šaltiniai skleidžia baltą šviesą.

5. Dabar sukurkime nukreipta šviesos šaltinį. Nuspauskite valdymo skydelyje  Target Spot(1) mygtuką. Viename iš programos vaizdų lange nustatykite šaltinio vietą ir nukreipkite ją į stačiakampį(dėžę). Tam, kad tai padaryti spragtelkite „pelės“ žymeklį viename iš langų pasirinktoje vietoje(2) kur bus šviesos šaltinis ir nepaleisdami „pelės“ klavišu nuveskite iki objekto ar lango vietos pasirinkta kryptimi(3)

6. Valdymo skydelyje Intensity(intensyvumas)/Color(spalva)/Attenuation(susilpninimas) pasirinkite ir spragtelkite baltą stačiakampį

Atsidariusiame spalvų skydelyje pasirinkite pageidaujamą spalvą ir nuspauskite OK mygtuką

Gautą rezultatą galite pamatyti paveiksliuke apačioje

Parengė: -valentino-

Paieškos raktažodžiai:
3d studio max
Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (2 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...

Žymės: ,