Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija
Pagrindiniame 3ds Max programos lange objektai vaizduojami supaprastintai. Tam, kad gauti galutinį rezultatą reikia atlikti Rendering(vizualizacija)
1. Pasirinkite programos įrankių skydelio elementą Render Setup.
Jeigu ne visa programos įrankių skydelio eilutė matoma, atsiradus “rankai” nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir pastumkite į bet kurią pusę taip, kaip parodyta paveiksliuke apačioje
mūsų sukurta scena be animacijos, todėl vizualizuosime tik vieną kadrą
2. Įsitikinkite, kad nustatymų lange pasirinkta Single(vienas)(1), langeliuose Width(plotis) ir Height(aukštis)(2) galima pakeisti galutinio rezultato matmenis, iš programos langų vaizdavimo sąrašo View pasirinkite Perspective(3) ir nuspauskite Render
Sulaukite vizualizacijos pabaigos. Vizualizacijos laikas priklauso su scenos ar sukurto objekto sudėtingumo, o taip pat ir nuo kompiuterio galingumo, laikas gali svyruoti nuo kelių sekundžių iki kelių valandų
3. Gauta vaizdą galima išsaugoti. Vizualizacijos vaizdo lange nuspauskite mygtuką Save Image
Atsidariusiame lango sąraše File name įrašykite failo pavadinimą, sąraše Save as type(failo tipas) pasirinkite failo formatą – .jpeg ir nuspauskite mygtuką Save
Paveiksliuko nustatymų lange galite pasirinkti Quality – paveiksliuko kokybę. Kuo mažesnis suspaudimo laipsnis, tuo didesnė paveiksliuko kokybė ir failo dydis.
Nuspauskite mygtuką OK
Gautas rezultatas
Parengė: -valentino-