3d Studio Max pagrindai – Modifikatorius Bend

Modifikatorius Bend(išlinkimas) naudojamas išlenkimo deformacijai kurti, pritaikant objektui sukurtam trimatėje erdvėje...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12.
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Modifikatorius Bend(išlinkimas) naudojamas išlenkimo deformacijai kurti, pritaikant objektui sukurtam trimatėje erdvėje.

1. Sukurkite cilindrą. Tam, kad sukūrti cilindrą, valdymo skydelyje iš dešinės pusės nuspauskite mygtuką  Cylinder(cilindras)(2). Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami nustatykite pagrindo matmenys, po to „ištemkite“(3) cilindrą iki pageidaujamo dydžio

2. Pasirinkite(pažymėkite) objektą(spragtelkite pelės žymeklį ant objekto)

3. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką  Modify(modifikuoti)(1) ir iš sąrašo Modifier List(modifikatorių sąrašas)(2) pasirinkite modifikatorių Bend

Parametras Angle(kampas)(1) reguliuoja išlinkimo kampą, nustatome – 90 laipsnių
Parametras Direction(kryptis)(2) reguliuoja išlinkimo kryptį
Parametras Bend Axis(3) nustato ašį, kurios atžvilgiu bus lenkiamas objektas
Parametras Limits(ribos)(4) leidžia nustatyti modifikatoriaus poveikio ribas, t.y. lenkti tiktai nustatytą objekto dalį

Rezultate gavosi toks vaizdas

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (2 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...

Žymės: , ,