3d Studio Max pagrindai – Modifikatorius MeshSmooth

Panaudojus modifikatorių MeshSmooth galima sušvelninti(išlyginti) prieš tai aprašytose pamokose ąsočio modelį...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Panaudojus modifikatorių MeshSmooth galima sušvelninti(išlyginti) prieš tai aprašytose pamokose ąsočio modelį.

1. Pasirinkite(pažymėkite) objektą(spragtelkite pelės žymeklį ant objekto)

2. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką  Modify(modifikuoti)(1) ir iš sąrašo Modifier List(modifikatorių sąrašas)(2) pasirinkite modifikatorių MeshSmooth

Parametras Iterations(kartojimai) reguliuoja objekto linijų padalinimo/kartojimo laipsnį, labiau išlygina ąsočio modelio kontūrus

Nustatykite Iterations(kartojimai) reikšmę – 2

Gavosi toks rezultatas

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...