3d Studio Max pagrindai – Modifikatorius Tessellate

Panaudojus modifikatorių Tessellate galima padidinti linijų skaičių iš kurių buvo sudarytas ąsotis prieš tai aprašytoje pamokoje...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9.
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Panaudojus modifikatorių Tessellate galima padidinti linijų skaičių iš kurių buvo sudarytas ąsotis prieš tai aprašytoje pamokoje.

1. Pasirinkite(pažymėkite) objektą(spragtelkite pelės žymekliu ant objekto)


2. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką  Modify(modifikuoti)(1) ir iš sąrašo Modifier List(modifikatorių sąrašas)(2) pasirinkite modifikatorių Tessellate

Dabar ąsotis tapo labiau detalizuotas ir lygus, bet ant jo dar liko „kampuoti“ perėjimai

Parametrų skydelyje, parametras Tension(patempimas) atsako už tai, kaip stipriai pasikeis modelio geometrija, didinant šį parametrą plokštumos daugiau išsiriečia, o mažinant, plokštumos labiau išsitiesina ir išsitempia

Parametras Iterations(kartojimai) reguliuoja objekto linijų padalinimo/kartojimo laipsnį

Paeksperimentavus su nustatymais gavosi toks rezultatas

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...