3d Studio Max pagrindai – Plokščios formos sukūrimas.

Šioje pamokoje jūs sužinosite kokiu būdu galima piešti plokščias formas...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Tam, kad sukurti sudėtingesnius objektus, ne visada pakanka standartinių objektų vadinamų – primityvais(sfera, dėžė, piramidė, vamzdis…) kūrimo rinkinuko.
Šioje pamokoje jūs sužinosite kokiu būdu galima piešti formas.
1. Tam, kad sukurti PLOKŠČIĄ FORMĄ nuspauskite Shapes Shapes(formos, figūros) mygtuką


Naujai atsidariusiame valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Circle Circle(apskritimas)


2. Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką)(1), nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir nepaleisdami „ištemkite“ apskritimą iki pageidaujamo dydžio(2)


Apskritimas atsiras visuose languose:
Viršutinis kairysis langas – vaizdas iš viršaus (Top)
Viršutinis dešinysis langas – vaizdas iš priekio (Front)
Apatinis kairysis langas – vaizdas iš kairės (Left)
Apatinis dešinysis langas bendras vaizdas (Perspective)


3. Tikslią apskritimo spindulio reikšmę galima nustatyti apskritimo parametrų sąraše
Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Modify Modify(modifikuoti)(1), pažymėkite apskritimą ir nustatykite parametrus


4. Nupieškite trikampį panaudojant linijas. Valdymo skydelyje nuspauskite mygtuką Line Line()


5. Viename iš langų patalpinkite pelės žymeklį(kryžiuką), pažymėkite pirmo(1), antro(2), trečio(3), ketvirto(4)… taško vietas


Tuo momentu kada pirmas taškas(1) susijungs su galutiniu tašku(4) atsivers užklausos langelis, spaudžiame Yes mygtuką (jeigu nuspausite Yes mygtuką linijos susijungs, gausis uždara trikampio figūra, jeigu nuspausite No, linijų galai liks nesusijungia ir jūs toliau galėsite tęsti linijas)


6. Tam, kad pakeisti trikampio viršūnių išsidėstymą nuspauskite mygtuką Modify Modify valdymo skydelyje ir pasirinkite Vertex(1) (Segment(2) – galite pastumti liniją, Spline(3) – galite pastumti visą sudarytą iš linijų figūrą).
Turi buti įjungtas rėžimas Select_and_Move Select and Move (žymėti ir pastumti objektus)
Pažymėkite trikampio viršūnę ir pastumkite į bet kurią pusę(viršūnės(taško) padėtis pasikeis visuose programos vaizdų languose)

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...

Žymės: , ,