3d Studio Max pagrindai – Veiksmai su objektais

Šioje pamokoje jūs sužinosite kaip galima pastumti, pasukti ar pakreipti reikiamu kampu pasirinktą objektą...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Šioje pamokoje jūs sužinosite kaip galima pastumti, pasukti ar pakreipti reikiamu kampu pasirinktą objektą.
1. Tam, kad PAŽYMĖTI objektą pasirinkite įrankių skydelio elementą  Select Object(įjungia objektų žymėjimo rėžimą) ir spragtelkite objektą kurį norite pasirinkti

Aplink objektą atsiras baltas rėmelis

Tam, kad išjungti žymėjimą reikia spragtelti pele ant kito objekto arba tuščioje srityje
2. Tam, kad PERKELTI ar PASTUMTI objektą į kitą vietą, pasirinkite įrankių skydelio elementą  Select and Move(įjungia rėžimą žymėti ir pastumti objektus)
ir spragtelkite objektą kurį norite pastumti. Nuspauskite spalvotą rodyklę ir laikydami nuspausta kairįjį pelės klavišą pastumkite objektą rodyklės kryptimi

Arba taip

3. Tam, kad PASUKTI objektą pasirinkite įrankių skydelio elementą  Select and Rotate (įjungia rėžimą žymėti ir pasukti objektus) ir spragtelkite objektą kurį norite pastumti, atsiras spalvoti lankai plokštumose X0Y, Y0Z, Z0X. Pasirinkite vieną iš lankų ir laikydami nuspaustą kairįjį pelės klavišą pakreipkite(paverskite) objektą reikiamu kampu

Arba programos lango apačioje įrašykite reikiamas reikšmes

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (2 balsų, vidurkis: 4,50 iš 5)
Loading...

Žymės: ,