3d Studio Max pagrindai – Navigacija ir mastelio valdymas

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip 3ds Max programoje galima priartinti arba nutolinti objektą, pakeisti objekto mastelį ar sumažinti ir padidinti pažymėtos srities vaizdą...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip programoje galima priartinti arba nutolinti objektą, pakeisti objekto mastelį ar ir pažymėtos srities vaizdą

Navigaciją ir mastelį programoje 3ds Max galima valdyti panaudojus 8 mygtukus

Apžvelgsime juos iš eilės

Navigacija_2

Zoom – leidžia padidinti arba sumažinti objektus aktyvuotame lange
Zoom All – leidžia padidinti arba sumažinti vienu metu objektus visuose programos languose
Zoom Extents – automatiškai parenkamas , kuriame visi objektai matomi aktyvuotame lange pav. Perspective
Zoom Extents All – automatiškai parenkamas mastelis, kuriame visi objektai matomi visuose programos languose
Field Of View – šio mygtuko poveikis priklauso nuo aktyvaus lango, rėmelio formos pažymėta sritis viename iš langų(Top, Front, Ortographic)bus padidinta iki lango dydžio
Pan View – nuspaudus kairįjį pelės klavišą, vaizdą galite pastumti į bet kurią pusę
Orbit – vaizdo pasukimas pagal koordinačių centro ašį
Maximize Viewport Toggle – išskleidžia aktyvuotą langą per visą 4-ių langų sritį, neužimta įrankių skydeliais

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (1 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...