3d Studio Max pagrindai – Veiksmai su failais

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip 3ds Max programoje sukurti naują sceną, išsaugoti ir pasirinkti jau sukurta anksčiau sceną, objektus ir elementus...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1. Programos langas
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip 3ds Max programoje sukurti naują sceną, išsaugoti ir pasirinkti jau sukurta anksčiau sceną, objektus ir elementus

1. Po to kaip programa 3ds Max bus paleista nauja scena sukuriama automatiškai.

Tam, kad iš naujo SUKURTI TUŠČIĄ SCENĄ programos pagrindinio meniu eilutėje nuspauskite 3ds Max piktogramos ženkliuką (File) ir pasirinkite New / New All

Arba programos meniu eilutėje nuspauskite piktogramą New Scene(nauja scena) ir pasirinkite OK

2. Tam, kad IŠSAUGOTI SCENĄ programos pagrindinio meniu eilutėje nuspauskite 3ds Max piktogramos ženkliuką (File) ir pasirinkite komandą Save

Pasirodžiusiame lange įrašykite failo pavadinimą ir nuspauskite Save


3. Tam, kad ATIDARYTI ANKŠČIAU IŠSAUGOTA SCENĄ, programos pagrindinio meniu eilutėje nuspauskite 3ds Max piktogramos ženkliuką (File) ir pasirinkite komanda Open

Arba programos meniu eilutėje nuspauskite piktogramą  Open File(atidaryti failą), pasirinkite failą ir nuspauskite Open

Parengė: -valentino-

Paieškos raktažodžiai:
3d max pamokos
Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (2 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...