3d Studio Max pagrindai – Programos langas

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip atrodo 3ds Max programos langas ir apžvelgsime dažniausiai naudojamus programos įrankių skydelio elementus...

Turinys
Pagrindinės operacijos
1.
2. Veiksmai su failais
3. Navigacija ir mastelio valdymas
4. Rutulio sukūrimas
5. Veiksmai su objektais
6. Plokščios formos sukūrimas
7. Loginiai veiksmai su objektais
8. Modifikatorius Lathe
9. Modifikatorius Tessellate
10. Modifikatorius MeshSmooth
11. Modifikatorius Noise
12. Modifikatorius Bend
13. Modifikatorius Twist
14. Modifikatorius Loft
15. Vizualizacija ir vaizdo išsaugojimas
16. Spalvoto apšvietimo sukūrimas
17. Plytų sienos sukūrimas
18. Tekstūros sukūrimas
19. Kameros sukūrimas ir pastatymas
20. Animacija

Šioje pamokėlėje jūs sužinosite, kaip atrodo programos langas ir apžvelgsime dažniausiai naudojamus programos įrankių skydelio elementus

Atidarykite programą 3ds Max


Programos langą jūs galite matyti paveiksliuke apačioje


1. Antraštės eilutė su atidaryto failo pavadinimu ir programos pagrindinio meniu eilute


undo Undo – leidžia atšaukti paskutinį atliktą veiksmą

redo Redo – leidžia pakartoti atšauktą veiksmą

Apžvelkime dažniausiai naudojamus programos įrankių skydelio elementus:

2. Select Object – įjungia objektų žymėjimo rėžimą

3. Select by Name – atidaro sąrašą, iš kurio galima išsirinkti objektą pagal pavadinimą

4. Select and Move – įjungia rėžimą žymėti ir pastumti objektus

5. Select and Rotate – įjungia rėžimą žymėti ir pasukti objektus

6. Select and Uniform Scale – įjungia tolygaus objekto mastelio keitimo rėžimą

Jeigu ne visa programos įrankių skydelio eilutė matoma, atsiradus “rankai” nuspauskite kairįjį pelės klavišą ir pastumkite į bet kurią pusę taip, kaip parodyta paveiksliuke apačioje

 

Material Editor – atidaro medžiagų sąrašą

Render Setup – atidaro vizualizacijos nustatymų langą

Render Production – atlieka vizualizaciją aktyvaus lango su nustatymais pagal nutylėjimą

7. Programos vaizdų langai. Juose iš įvairių pusių vaizduojami scenos objektai
(paveiksliukas apačioje)

Viršutinis kairysis langas – vaizdas iš viršaus (Top)
Viršutinis dešinysis langas – vaizdas iš priekio (Front)
Apatinis kairysis langas – vaizdas iš kairės (Left)
Apatinis dešinysis langas bendras vaizdas (Perspective)

8. Valdymo skydelis. Panaudojus valdymo skydelį sukuriami nauji objektai (paveiksliukas apačioje)

9. Pagrindinio lango apačioje randasi laiko skalė

10. Animacijos valdymo mygtukai

11. Objekto navigacijos ir mastelio valdymo mygtukai

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (3 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...