Kūrybingas AT&T reklaminis sprendimas

Prasidėjusi 2008 metais mobiliojo operatoriaus AT&T reklamos kompanija naudoja populiarią rankų spalvinimo idėją...

Kūrybingas AT&T reklaminis sprendimas

Prasidėjusi 2008 metais mobiliojo operatoriaus AT&T reklamos kompanija naudoja populiarią rankų spalvinimo idėją tam, kad reklama atspindėtų įvairių šalių stilių demonstruojant tik telefoną ir rankas. Kaip teigia agentūra, užduotis buvo labai paprasta: daugybė AT&T telefonų veikia daugelyje pasaulio šalių. Italų dailininkas Guido Daniele ilgai ir kruopščiai spalvino 26 metų aktoriaus Ryan Serhant rankas

AT&T_1
AT&T_2
AT&T_3
AT&T_4
AT&T_5
AT&T_6
AT&T_7
AT&T_8
AT&T_9
AT&T_10
AT&T_11
AT&T_12
AT&T_13
AT&T_14
AT&T_15
AT&T_16
AT&T_17
AT&T_18
AT&T_19
AT&T_20
AT&T_21
AT&T_22
AT&T_23

Parengė: -valentino-

Įvertinkite įrašą!
1 taškas2 taškai3 taškai4 taškai5 taškai (2 balsų, vidurkis: 5,00 iš 5)
Loading...